یکی ازمهم ترین ارکان موفقیت در هر کسب و کاری، اصول معرفی کار به صورت صحیح و درست می باشد این اصول هم برای محصولات و هم برای خود کار باید مورد استفاده قرار گیرد.

برای انجام صحیح اصول معرفی کار که از تاثیرگذار ترین بخش های هر بیزینس و هر کاری می باشد باید ابزار، شرایط و اطلاعات کافی را کسب نمود و سپس وارد عمل شدید.

با یک مثال ساده این موضوع را بررسی می کنیم:

فرض کنید که به مهمانی با شکوهی دعوت شدع اید و میزبان بریا شما از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

در این حال رفتار شما، پوشش و طرز یرخورد شما چگونه خواهد بود؟

احتمالا لباسی زیبا به تن می کنید و از بهترین عطرهای خود استفاده می کنید.

مطمعینا تمام سعی خود را می کنید که سر وقت در مجلس خضور یابید و آدابی که در آن مراسم باید انجام دهید را انجام دهید .

دقیقا جلسه پرزنت هم مانند همین مهمانی می باشد . شما باید در جلسه پرزنت از لیباس های رسمت ، عطرهای خوش بو استفاده کنیم و آداب مربوط به جلسه را رعایت کنیم.

در واقع شما این موارد را در اصول معرفی کار در بازاریابی شبکه ای یاد می گیرید.

برخی نکات مهم در مورد اصول معرفی کار به صورت صحیح

حتما لباسی متناسب با جلسه ی معرفی کار بتن کنید.

اگر جلسه شما یک جلسه ی علمی و  یا تجاری می باشد حتما لباس رسمی به تن کنید و اگر جلسه ی شما مربوط به دوستان و اطرافیانتان است می توانید راحت تر باشید.

زیرا اگر با دوستانتان بیش از حد رسمی برخورد کنید آنها معذب می شوند و احساس بدی به آنها دست می دهد و به خاطر همین هم از شما فاصله می گیرند.

ابزار کاری خود را همواره و همیشه همراه خود داشته باشید.

برای هر نوع جلسه ای ابزار خاصی نیاز است حتما ابزار آن جلسه را با خود داشته باشید.

یکی از اصول معرفی کار به صورت صحیح این می باشد که در جلسات رسمی حتما وسایل مورد نیاز آن جلسه را همراه داشته باشید در جلسات خصوصی تر می توانید از یک قلم و کاغذ نیز استفاده کنید.

کار دیگری که در اصول معرفی کار باید انجام این است که نمونه از کار خود و محصول تستری را هیچ گاه فراموش نکنید.

یکی از روش های صداقت کاری و این که ما در کارمان جدی هستیم داشتن نمونه ای از محصولاتمان در سر جلسه ی معرفی کار می باشد تا افراد بتوانند کیفیت محصولات ما را تست کنند و متوجه ی صداقت ما در گفته هایمان شوند.

البته یادتان نرود در کنار تستر محصولات حتما از ابزارهای مانند کاتالوگ های شکیل و زیبا نیز استفاده کنید. زیبایی ابزار های کاری شما، بسیار در دید مخاطبتان تاثر خواهد گذاشت.

به اطلاعات کاری خود کاملا مسلط باشید و از تمام اباد کاری خود اطلاع داشته باشید.

حتما حتما تمامی ابعاد صنعت و پلن کاری خود را مورد بررسی و مطالعه قرار دهید و تمام سوالاتی که برای خودتان به وجود می آید را حتما برایش پاسخی بدست آورید.

یادتان باشد تمام کسانی که برای آنها کار را توضیح می دهید بسیار باهوش می باشند پس فکر نکنید که با یک توضیح سر سری می توانید همه افراد را قانع کرده و وارد کار خود کنید.

یادتان باشد همه دوست دارند با افراد خبره و کار بلد کار کنند و نه افرادی که فقط ادعای خبره بودن در کار را دارند .

و به این نکته نیر همیشه دقت کنید زیرا به خاطر نداشتن اطلاعات ناکافی ممکن است افراد از خود شما نیز فاصله بگیرند، زیرا که ندانستن بسیار بهتر از اطلاعات کم و نا کافی میباشد.

برای گوش دادن به پادکست اصول دعوت در بازاریابی شبکه ای اینجا کلیک کنید.

تهیه شده توسط گروه آموزشی و انگیزشی سلام رویا