از قوانین بازاریابی شبکه ای تصاعد در نتورک و هعرم را می توان نام برد که باعث پیشرفت افراد در این صنعت می شوند . ابته دروغ های بازریابی شبکه ای را نباید از قلم انداخت مانند تصاعد دروغین که از معایب بازاریابی شبکه ای محصوب می شود

این محتوا قفل شده است

لطفا برای دریافت فایل این مطلب در سایت ثبت نام کنید و از قسمت تهیه اشتراک ماهیانه

اکانت ماهیانه دریافت کنید

قوانین بازاریابی شبکه ای شامل چیست ؟

قوانین بازاریابی شبکه ای شامل دو مورد است که این دو مورد عبارت اند از : تصاعد در نتورک و اهرم . که هر یک از این قوانین بسیار شگفت انگیز می باشد ولی گاهی اشکالاتی در اجرای این قوانین به وجود می آید که باعث معایب بازاریابی شبکه ای می شود مانند تصاعد دروغین .

که این مورد به خاطر توضیح اشباه تصاهد در نتورک مارکتینگ رخ می دهد و باعث بد فهمی افراد از قانون تصاعد می شود که این مورد از معایب بازاریابی شبکه ای در آموزش افراد می باشد. که این کج فهمی ها در آموزش را همه به نام  دروغ های بازاریابی شبکه ای می شناسند و از آنها یاد می کنند .

 

دروغ های بازاریابی شبکه ای : تصاعد دروغین

تصاعد در نتورک مارکتینگ از قوانین بازاریابی شبکه ای می باشد که برای هر شخصی در بازاریابی شبکه ای اتفاق می افتد ولی تصاعد در نتورک مارکتینگ زمان بر می باشد آن هم خیلی زیاد ولی این موضوع را در آموزش ها برای افراد درست باز نمی کنند و به تعریف تصاعد در نتورک مارکتینگ بسنده می کنند و افراد در واقیت می بینند که این تصاعد برای آنها اتفاق نمی افتد و بسیار زمان بر می باشد پس به همین دلیل از تصاعد در نتورک با عنوان دروغ های بازاریابی شبکه ای و معایب بازاریابی شبکه ای یاد می شود.

آموزش های که در بازاریابی شبکه ای به افراد می دهند بسیار گسترده و کاربردی می باشد مانند اصول دعوت, اصول پرزنت, پیگیری و … که به وسیله ای این آموزش ها افراد می توانند موفقیت عالی برای خود رقم بزنند و تصاعد عالی برای خود و تیم خود بوجود آورند.

درباره فایل صوتی معایب بازاریابی شبکه ای

این فایل زیبا حاصل 16 سال تجربه ی لیدر مرتضی نصرالهی در صنعت بازاریابی شبکه ای در ایران می باشد که برای شما توضیح می دهد که چرا تصاعد در بازاریابی شبکه ای زمان بر است.

برای گ.ش دادن فایل صوتی اصول دعوت , پرزنت و پیگیری اینجا کلیک کنید.

تهیه شده توسط گروه آموزشی و انگیزشی سلام رویا