تست آنلاین مبتلا به ویروس کرونا شروع آزمون

چگونه صبح ها زود از خواب بیدار شویم؟

چگونه صبح ها زود از خواب بیدار شویم؟

در این مقاله قصد داریم تا به شما یاد دهیم که چگونه صبح زود بدون آن که ساعت زنگ دار خود را تنظیم کنید خود به خود از خواب بیدار شوید.

خیل از افراد در دنیا دوست دارند که سحرخیز باشند و صبح بتوانند زود از خواب نازشان بیدار شوند تا به تمام کارهایشان برسنند. ولی بگزارید قبل از این که به بررسی این مورد که پگونه صبح ها زود از خواب بیدار شویم بپردازیم به این مسله بپردازیم که چرا نمی توانیم زود از خواب بیدار شویم.

چرا نمی توانیم صبح ها زود از خواب بیدار شویم؟

بسیاری از انسانها از این که مجبور بشوند صبح ها زود از خواب بیدار شوند خوششان نمی آید زیرا در واقع آنها مجبور هستند که در این زمان از خواب بیدار شوند و این بیدار شدن عملا به میل خودشان نمی باشد. جالب اینجاست که این یک احساس مشترک در بین همه ما می باشد روزهایی را به یاد بیاورید که باید صبح زود از خواب بیدار می شدید و به مدرسه می رفتید هر جه قدر مادر یا پدرتان صبح ها صدایتان می زد که بیدار شوید شما نمی خواستید که از رخت خواب بیرون بیاید و دوست داشتید که کمی بیشتر بخوابید .

در واقع به این دلیل شما نمی خواستید که از رخت خواب خود بیرون بیاید و از خواب ناز خود کمکنید زیرا شما مجبود بودید که بیدا شوید ولی اگر به میل خودتان بود چی آنوقت دیگر در رخت خواب می خوابیدید؟

اگر شما با این ایده که کاری کنیم بدنمان صبح ها خیلی زود خودش از خواب بیدار شود موافق هستید پیشنهاد می کنم تا با ما همراه باشید با در این فیلم آموزشی به شما استراتژی های ساده ای را یاد می دهیم که به کمک آنها می توانید صبح ها بدون آن که ساعت زنگ دار خود را تنظیم کنید سر زمان خاصی که مایل هستید از خواب بیدار شوید.

از شب قبل شروع کنید

باید از شب قیل برای خوابتان برنامه ریزی دقیقی داشته باشید تا خواب با کیفیتی را تجربه کنید. برخی از کارهایی که افراد موفق دنیا قبل از خواب شان انجام میدهند تا خواب با کیفیتی داشته باشند را برای شما بازگو می کنیم امیداریم که بدردتان بخورد.

مصرف کافئین را

مصرف برخی از مواد باعث بیخوابی شما می شود . سعی کند از خوردن آنها در زمان قبل از خوابتان جلوگیری کیند. برخی افراد موفق مانند الن ماسک موسس شرکت تسلاو … اعتراف کرده ان که روزهایی بوده است که مواد کافئین ئار بسیار زیاد مصرف می کردن و این موضوع در کیفیت و ساعت خواب شبانه ای که داشته اند اختلال بوجود آورده است ولی در حال حاظر برای این که کیفیت خواب خود را بهتر کنند میزان خردن مواد کافثین دار را به حداقل ممکنه رسانده اند.

یکی از مواردی که افراد موفق دنیا به آن بسیار اهمیت می دهند کیفیت خواب شب می باشد زیرا در فعالیت روزانه ای که انجام می دهند بسیار تاثیر دارد.

 

از وسایل الکترونیکی دوری کنید

قرار گیری در جلوی نور برخی از وسایل مانند گوشی موبایل، تبلت و … قبل از خواب بر میزان . کیفیت خواب شما تاثیر دارد و از کیفیت خواب شما به شدت کم می کند. حتی سعی کنید موبایل خود را در هنگام خواب در اتاق دیگری قرار دهید زیرا امواج آن بر مغز شما تاثیرات منفی می گزارد.

حتی در موقع شب نیز چراغ شب تاب هود را ختما خاموش کنید زیرا نور آن بر روی کیفیت خواب شما تاثیر منفی می گزارد.

 

برای گوش دادن به پادکست  بازاریابی شبکه ای اینجا کلیک کنید

برای ساخت انگیزه درست از گوش دادن به آهنگ های انگیزشی غافل نشوید

ختما مقاله مربوط به شرکت بیز و جملات انگیزشی را مطالعه کنید

تهیه شده توسط گروه آموزشی و انگیزشی سلام رویا

اگر سوالی دارید ، تیم ما آماده پاسخگویی به شماست

هنوز دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

© تمامی حقوق مادی و معنوی برای گروه سلام رویا محفوظ است. 1398 طراحی و کدنویسی: گروه سلام رویا