درواقع شرکت بازاریابی شبکه ای مروارید پنبه ریز ( pisc ) در سال 1363 با این هدف احداث شد تا با ارتقاء سطح بهداشت و سلامت جامعه زندگی بهتری برای مردم ایرن فراهم کند.
در راستای این هدف شرکت بازاریابی شبکه ای مروارید پنبه ریز ( pisc ) اقدام به تولید انواع محصولات بهداشتی و همچنین آرایشی نمود و با بیش از ربع قرن ( جدود 25 سال ) سابقه ی کاری در ضمینه توانست است کارنامه بسیار درخشان در امر تولید، فروش و توزیع گسترده محصولات بهداشتی و آرایشی در سرار کشور عزیزمان ( ایران ) کسب نماید.
و شرکت بازاریابی شبکه ای مروارید پنبه ریز ( pisc ) توانسته است با ایجاد کارخانه های متعدد در سرار کشود خود را جزو اولین تولید کننده های کشور باشد در عرصه ی تولید لوازم بهداشتی و آرایشی قرار دهد.
این شرکت ( pisc ) در سال 1388 با مشاهده این که مردم تمایل بیشتری برای خرید اینترنتی دارند و با هدف ترویج فرهنگ تجارت الکترونیک در ایران اقدام به تاسیس شرکت خرید اینترنتی مروارید پنبه ریز و فروش محصولات خود از طریق سایت اینترنتی نمود.
و در راستای ایجاد فرهنگ کارآفرینی این شرکت در سال 1390 موفق به دریافت مجوز فعالیت بازاریابی شبکه ای از دولت جمهوری اسلامی ایران شد.
گروه صنعت یپلیمر بوشهر
گروه صنعتی پلیمر بوشهر با هدف کارآفرینی و در راستای تحقق توسعه پایدار در ایران ، دستیابی به بازارهای جهانی و پیشرفت ایران و خودکفایی تولید در ضمینه محصولات داخلی، انواع محصولات موردنیاز کشور، در سال 1362 در استان بوشهر تأسیس شد.
گروه صنعتی پلیمر بوشهر در طول دهههای گذشته از عمر خود با ایجاد مجموعههای کختلف از جمله مجموعه های، تولیدی، تجاری و خدماتی مختلف در باب در صنایع پلاستیک، صنایع سلولزی- بهداشتی، صنایع آبزیپروری، صنایع غذایی، صنایع خدماتی و آموزشی و تجارت الکترونیک بهعنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین گروههای صنعتی خصوصی در کشور مطرح می باشد.
شرکت بازاریابی شبکه ای مروارید پنبه ریز
در تعریف شرکت بازاریابی شبکه ای مروارید پنبه ریز این صنعت به این گونه تعریف می شود که در واقع بازاریابی شبکه ای یعنی تاسیس یک شرکت زیربنای یک شرکت قویتر ولی چون افراد در ابتدای کار چول کافی به همراه تجربه گاری در تاسیس یک شرکت ندارند از محصولات شرکت اصلی استفاده می کنند و شرکت خود را زیربناب آن شرکت تاسیس می کنند و چون پول کافی بریا تاسیس شرکت را ندارند کسانی که به استخدام شرکت در می آیند را جرو شرکای تجاری خود قرار می دهند .
عبارت بازاریابی شبکهای برای اولین بار در سال ۱۹۸۲ از طریق مجله و کتاب مگاترندز (Megatrends) نوشته آقای جان نسبیت (John Nesbit) به دنیا معرفی شد.
در آ« کتاب آقای جان نسبیت پیشبینی میکند همان گونه که دنیای ما بهطور روزافزونی پیشرفت می کند و تکنولوژی های بسیاری وارد دنیا می شود ، مصرفکنندگان بیشتری برای تصمیمگیری به ارتباطات شخصی شان مثلا ارتباط با دوستان ، اقوام و … وابسته میشوند.
هر فردی به دلیل انباشت و وجود بیش ازحد اطلاعات بازاریابی که در پیرامونش بوجود می آید، مجبور است هر روز اطلاعات بیشتری را برای استفاده شخصی، فیلتر کند و به خیلی از این اطلاعات که بازاریابان به آن می گویند توجه نکند.
این موضوع اهمیت مهارتهای ارتباطی مانند اصول دعوت ، پیگیری و پرزنت محصولات را برای خریداران و فروشندگان بسیار بالا می برد.
فروش مستقیم ( pisc )
در روش های فروش معمولی که در بازار انجام می شود و توزیع واسطهای نامیده می شوند، عمده فروشان و توصیع کنندگان با دریافت سود و هزینههای خود از تولیدکننده محصولات، وظیفه و توزیع و همچنین فروش محصولات را بر عهده میگیرند.
در روش فروش مستقیم شرکت بازاریابی شبکه ای مروارید پنبه ریز ( pisc ) ، با حذف این واسته ها یعنی همان عمده فروشان و توصیع کنندگان محصول بهصورت مستقیم به دست مصرفکننده نهایی که خانواده ها می باشند میرسد که علاوه بر مصرف، میتواند فروشنده آن محصول نیز باشد.
فروشندگان در فروش مستقیم برای ترویج و فروش محصولات خود از بازاریابی چهره به چهره و یا گردهماییهای دوستانه و خانوادگی بهره میبرند.
در این روش افراد نیاز به سرمایه گزاری هنگفت و بزرگی ندارن بلکه با تهیه محصولات مصرفی خود و خانواده خود و توصیه به دیگران که از این محصولات استفاده کنند در این فروش مستقیم فعالیت کنند.
تهیه شده توسط گروه آموزشی و انگیزشی سلام رویا
هنوز دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.