در این مقاله میخواهیم شما را با رموز موفقیت در بازاریابی آشنا کنیم .

برای موفقیت در بازاریابی و فروش محصولاتتان باید مهارت هایی را بدست آورید که بنظر ساده می آید ولی همین سادگی آنها باعث می شود تا افراد به آنها عمل نکند

برای استفاده از این ابزارها باید تغییراتی در نگرش و زفتار خودتان بوجود آورید و جالب اینجاست که هر چه زودتر این تغییرات را در خود بوجود آورید زودتر و سریعتر به آنچه می خواهید دست پیدا خواهید کرد.

ابزارهایی که برای این تعییرات نیاز دارید عبارت اند از :

  • رموز موفقیت در بازاریابی :اهداف خود را مشخص کنید

یکی از رموز موفقیت در بازاریابی این می باشد که شما بدانید دقیقا هدفتان از زنگی یتان چه می باشد و می خواهید به کجا برسید.

یک بازاریاب موفق می داند برای چه چیزی تلاش می کند و برای رسیدن به آن برنامه ای مشخص دارد .

پس برای موفقیت در بازاریابی و فروش محصولاتتان باید باید بدانید دقیقا هدفتان چه می باشد و تا به این شکل بتوانید برای زندگی و فعالیت هایی که انجام می دهید برنامه ریزی کنید. و این موضوع یکی از مهمترین رموز موفقیت در بازاریابی است.

شما در این بین باید ویژگی هایی خودتان مانند علایق، مهارتها، تواناییها، ضعفها، قوتها و محدودیتهای خود را دقیق بشناسید و دانید از هر کدام ار این قدرتها به چه شکل استفاده کنید.
برای اینکه یک نتورکر و بازاریاب در کسب و کار خود موفق و پیروز شود، از خود گذشتگی های بسیاری لازم است از خود نشان دهید و باید شما باید خود را برای این از خود گذشتگی آماده کنید.
باید با دیدی دقیق و بی طرفانه به مسائل پیرامون خود نگاه کنید و تمامی نقاط قوت و ضعف خود را بشناسید.
تحلیل درستی از شخصیت خود داشته باشید و خود را آنگونه که واقعا هستید بپذیرید.
خیلی از افراد تنها به این دلیل که نمی‌توانند نقاط ضعف و قدرت خود را به درستی تشخیص دهند از رفع نقاط ضعف خود عاجزند، درحالی که درصورتی که اگر شناخت درستی از خود داشته باشند می‌توانند نقاط ضعفشان را بهبود و سپس رفع کنند و حتی می توانند با آ»زش های درست این نقاط ضعق را به نقاط قوتی برای خود تبدیل کنند.

برای برطرف کردن نقاط ضعف خود باید:

ضعفهای خود را بشناسید و آنها را لیست کنید و برای برطرف کردن این نقاط بر روی آنها مطالعه کنید و برای برطف کردنشان برنامه‌ریزی داشته باشید.
حتی در برخی موارد می‌توانید از نظرات مشاورین مرتبط نیز بهر‌ه‌مند شوید.
فقاط قوت خود را نیز لیست کنید و برای حفظ و تقویت و آنها مطالعه و برنامه‌ریزی داشته ‌باشید و هر روز تمرین کنید زیرا رمز پیروزی تلاش مستمر می باشد.
خودتان را خوب بشناسید برای این کار مطالعاتی در زمینه خودشناسی و نحویه انجام آن داشته باشید، در جلسات مربوط به این زمینه ها حتما شرکت کنید و نکاتی را که فرا می‌گیرید در عمل پیاده سازی کنید.
 
  • رموز موفقیت در بازاریابی :برنامه رو به جلو داشته باشید(Business Plan) 

از دیدگاه صاحب نظران در زمینه برنامه ریزی برای کسب و کارها ، دلیل ۸۰ درصد شکست ها در هر کسب و کاری، آن هم طی پنج سال نخست، معمولاً پول نیست.
بلکه نداشتن اطلاعت و دانش درست در آن زمینه می باشد
از رموز موفقیت در بازاریابی این است که بدانید چگونه می توان با اجرای یک برنامه دقیق و درست برنامه تجاری موثر، تصمیمات صحیح برای تحارتتان بگیرید.
در تهیه این برنامه حتما از نظرات و تجربیات همکاران خود استفاده کنید زیرا مطمعینا تجربه ی آنها چراغی می شود برای روشن تر شدن مسیر حرکت شما.
  • صنعت(Business) خود رابشناسید

 شما هرگز نمی‌توانید یک پزشک، مهندس، تاجر، مدیر، آرایشگر و …. موفقی باشید بدون آنکه در زمینه تخصصی خود اطلاعات کافی داشته باشید.
بنابراین اطلاعات خود را درباره این صنعت ( نتورک مارکتینگ)، تجارت الکترونیک،‌ بازاریابی، مدیریت و … همیشه افزایش دهید و خود را بروز نگه دارید.
برا گوش دادن به پادکست اصول دعوت در بازاریابی شبکه ای اینجا کلیک کنید
پیشنها می کنیم مقاله مربوط به شرکت بازاریابان ایرانیان زمین را حتما مطالعه کنید
تهیه شده نوسط گروه آموزشی و انگیزشی سلام رویا