در این مقاله قصد داریم تا برای شما ویژگی های یک پرزنتور حرفه ای را توضیح دهیم تا با رعایت آنها در جلسه معرفی کار بتوانید بهترین نتیجه را بدست آورید .

هر جلسه ی پرزنتی از آداب و رسوم خاصی بوجود آمده است که ما باید آن آداب و رسوم را حتما رعایت کنیم تا بتوانیم جلسه ی موفقی را برگزار کنیم .

در این جلسه فردی که کار را برای دعوت کنندگان معرفی و توضیح می دهد را پرزنتور می گویند که باید از ویژگی های خاصی برخوردار باشد تا بتواند افراد دعوت را مجاب کند تا کالا یا خدمات را خریداری کنند و حتی با کار و یا سیستم شما ملحق شوند.

ویژگی های یک پرزنتور حرفه ای عبارت است از:

  • ویژگی آراستگی و تمیز بوردن پرزنتور حرفه ای

یک پرزنتور حرفه ای همیشه سعی بر این دارد تا خود را آدمی متشخص نشان دهد و این موضوع را نه فقط در سر جلسه بلکه در زندگی عادی و روز مرهی خود نیز سعی می کند تا انجام دهد.

در واقع پرزنتور حرفه ای این کار را با انتخاب لباس های زیبا که مناسب با شخصیتش می باشد انتخاب می کند.

استفاده از عطر و ادکلن بسیار به افراد در درست کردن انسانی متشخص کمک و یاری می کند.

حتما در جلسه ی پرزنت کد و شلوار بپوشید .

  • نحویه معرفی کار

ویژگی بعدی پرزنتور حرفه ای این می باشد که از تکنیک های معرعی کار مانند نکنیک q to q یا 3f درست و به موقع استفاده کند.

در واقع این شخص باید تمام تکنیک های مجاب کردن افراد را بلد باشد تا بتواند افراد دعوت شده را به آن سمت و سویی از جلسه که می خواد بکشاند و محصولات ، خدمات و … که مایل است را به آنها بفروشد.

  • دیدگان و طرز نگرس پرزنتور حرفه ای

در واقع طرز فکر و نگرش شما در سر جلسه ی معرفی کار تفاوت یک معرف حرفه ای و آماتار می باشد.

اگر در سر جلسه ی معرفی به این فکر کنند که فقط محصولی به فروش برسانند آن هم به هر قیمتی مطمعین باشد که فرد دعوت شده مشتری وفادار شما نخواهد شد.

بلکه یک فرد حرفه ای به این فکر می کند تا نیاز طرف مقابل را برطرف کنند یا مشکلی از او حل کند .

  • مطالعه کردن

یک فرد حرفه ای همیشه مطالعه می کند و سعی بر این دارد که اطلاعات خود را روز به روز نسبت و حرفه و کاری که انجام می دهد افزایش دهد و به روز باشد.

  • اطلاعات کافی نسبت و به کار و فعالیت

همیشه سعی کنید بعنوان یک پرزنتور حرفه ای تا در مورد کار خود اطلاعات کامل و کافی داشته باشید زیرا افراد مبتدی و آماتور از روی تنبلی به همان اطلاعت مقدماتی که بدست می آورند راضی می شوند و می خواهند ما همان اطلاغات مقدماتی افراد را مجاب کنند که نمی شود.

اگر افراد دعوت شده سوالی را بپرسند که در محدودی اطلاعات شما نباشد شما در سر جلسه ی چرزنت استرس می گیرید و این موضوع بر روی رفتارتان تاثیر می گزارد پس حتما با اطلاعات کافی و جامع سر جلسه یپرزنت بروید.

برای گوش دادن به پادکست اصول دعوت در بازاریابی شبکه ای اینجا کلیک کنید

پیشنهاد می کنیم مقاله مربوط به شرکت بازاریابان ایرانان زمین را مطالعه کنید

تهیه شده توسط گروه آموزشی و انگیزشی سلام رویا