ترندهای تکنولوژی فروش چیست ؟ در این مقاله میخواهیم به این سوال پاسخ دهیم  . اما ابتدا باید با مفهوم ترند آشنا شوید.

ترندهای تکنولوژی فروش کسب و کار چیست ؟

همه ی کسب و کار ها میخواهند به موفقیت برسند و روند پیشرفت صعودی داشته باشند .ابزارهای مختلفی برای فروش هر روز مطرح می شوند که برای هر برندی و موسسه ای این اهمیت دارد که از چه روشی  برای فروش استفاده کنند .

ترند در لغت به معنیروند و گرایش است و در حوزه ی فروش به معنی فراگیر شدن و یا به اصطلاح برند شدن است .بسیاری از شرکت ها روش های مختلف را امتحان می کنند اما به موفقیت نمیرسند ما در این مقاله به بررسی ترندهای تکنولوژی فروش کسب و کار می پردازیم .

  • مناسب بودن ترندهای تکنولوژی فروش

شرکتهای مختلف برای فروش باید توجه به قابلیت های ابزار فروش داتشه باشند و بدانند باید از ابزارهایی استفاده کنند که مناسب فروش آنها باشد مثلا اگر یک کمپانی عطر برای فروش از ابزارهای متنوع و پیچیده استفاده کنند مشتری گیج خواهد شد و تمایلی به خرید از کمپانی نخواهد داشت .

نیازی نیست برای فروش از ابزارهای پیچیده استفاده کرد بلکه از ابزارهای قبلی که ساده تر نیز هستند میتوان استفاده کرد .ابزارهایی مانند توییتر ،سایت و …

شما باید به مناسب بودن ترندهای فروش توجه کنید و با توجه قابلیت های آنها بتوانید به درستی از آنها استفاده کنید .

برای گوش دادن به پادکست های اصول دعوت، پیگیری و پرزنت ذر بازاریابی شبکه ای اینجا کلیک کنید

پیشنهاد می کنیم مقاله مربوط به شرکت بیز را مطالعه کنید

برای ساخت انگیزه درست از گوش دادن به آهنگ های انگیزشی غافل نشوید

  • ترندهای تکنولوژی فروش کسب و کار در سال 2020

همانطور که می دانید دیجیتال مارکتینگ از قسمتهای مختلفی از جمله سئو ،PPC،رسانه های اجتماعی و…تشکیل شده است .امروزه تکنولوژِی جدید برنامه های گوگل ،فیس بوک و دیگر تیم های دیجیتال مارکتینگ را مدیریت می کنند.

ما در عصر جدید به واسطه ی تکنولوژی به نهایت سرعت در دیجیتال مارکتینگ رسیده ایم .ما به عنوان کسی که مدیر فروش است یا صاحب کسب و کار ی هستیم وظیفه داریم که همگام با تکنولوژی روز حرکت کنیم و هر روزه بر فروش و سوددهی خود بیفزاییم .

درست است که اکنون بیشترین بازاریابی اینترنتی از طریق سرچ در گوگل و یا آموزون انجام می شود اما پیش بینی می شود در سال 2020بیشترین درصد جستجوها از طریق صدا انجام خواهد شد .

 

  • تبلیغات در اینستگرام یکی از ترندهای تکنولوژی فروش

رسانه های اجتماعی بیشترین کاربر را در میان مردم دارند ،بنابراین با توجه به این شرایط این رسانه ها میتوانند وسیله ی خوبی برای تبلیغات و بازاریابی باشند .

اینستگرام یکی از ترندهای فروش کسب و کار است که به میتوان به وسیله ی آن کسب و کار خود را رونق ببخشید و به موفقیت های مالی بسیاری برسید .

صاحبان کسب و کار در عصر حاضر با خرید پست و هزینه در این زمینه به تبلیغات گشتره می پردازند و از این طریق به تبلیغات آنلاین می پردازند .

بیش از هفتاد درصد کاربران معتقدند که این رسانه ی اجتماعی به آنها در انتخاب و خرید محصول کمک می کند .

  • تولید محتوا از طریق ویدیو و عکس

تولید محتوا از طریق ویدیو و عکس سبب اعتماد سازی بیشتری میان کاربران می شود .صاحبان کسب و کار می توانند از طریق ساختن ویدیوهای جذاب و انتشار آن به مشتریان خود نسبت به محصول ارائه شده اطمینان خاطر بدهند .

تولید محتوا یکی از ترندهای تکنولوژی فروش کسب و کار است که سبب دیده شدن شما می شود .بازاریابی محتوا از پر رونق ترین انواع بازاریابی است که سبب شده است مردم واقعیت های محصول را نظاره کنند .

برای گوش دادن به پادکست های اصول دعوت، پیگیری و پرزنت ذر بازاریابی شبکه ای اینجا کلیک کنید

پیشنهاد می کنیم مقاله مربوط به شرکت بیز را مطالعه کنید

برای ساخت انگیزه درست از گوش دادن به آهنگ های انگیزشی غافل نشوید

  • بازاریابی از طریق اینفلوئنسر 

بازاریابی از طریق اینفلوئنسر در حال حاضر از اهمیت بسیاری برخوردار است .بازاریابی از طریق اینفلوئنسر به معنی این است که صاحبان کسب و کار از کسانی که جایگاه اجتاعی بالایی دارند و مخاطبان میلیونی دارند برای تبلیغات محصولات خود استفاده می کنند .

مزیت این نوع بازاریابی در این است که اینفلوئنسرها دارای مخاطبان بیشماری هستند و تاثیر گذاری بیشتری نیز دارند .

  • افزایش سرعت صفحه یکی از ترند های تکنولوژی فروش

اگر شما وب سایتی برای ارائه محصولات خود دارید باید برای افزایش سرعت آن اقدام کنید زیرا در عصر حاضر که عصر سرعت است کابران صبر زیادی ندارند و اگر زمان لود شدن صفحه زیاد باشد حوصله ی انها سر خواهد رفت و از صفحه ی شما بازدید نخواهند کرد .

برای بهبود سرعت صفحه ی خود اقدامات لازم را انجام دهید تا بتوانید بازدید بیشتری داشته باشید .

  • در سئو به عنوان توجه ویژه ای کنید

زمانی که شما به سئو برای یک سایت می پردازید باید توجه کنید که در زمان سرچ از کلماتی استفاده کنید که بیشترین سرچ را دارد و همچنین قسمت برجسته ی متن که اصلاحا به آن نقطه ی صفر نیز میگوند (که قبل از نتایج جستجو ظاهر میشود) باید دارای محتوای جذابی باشد .

تعدا میزان سرچ شما یکی از ترندهای تکنولوژی فروش میباشد که باید به آن توجه کنید .

 

برای گوش دادن به پادکست های اصول دعوت، پیگیری و پرزنت ذر بازاریابی شبکه ای اینجا کلیک کنید

پیشنهاد می کنیم مقاله مربوط به شرکت بیز را مطالعه کنید

برای ساخت انگیزه درست از گوش دادن به آهنگ های انگیزشی غافل نشوید

تهیه شده توسط گروه آموزشی سلام رویا