پرسشنامهای که پیش رو دارید، به منظور بررسی “پیشرانه های مشارکت مشتری در محیط شبکه های اجتماعی برند شده( مطالعه موردی: شبکه اجتماعی اینستاگرام)” تنظیم شده است. خواهشمند است سوالات را به دقت مطالعه کرده و به آنها پاسخ دهید.
از اینکه وقت شریف خود را در اختیار ما قرار میدهید سپاسگزاری مینمائیم.
نکته:لطفا از بین صفحات برندها هایی که در شبکه ی اجتماعی اینستاگرام محصولی را عرضه می کند و یا شما محصولی را از صفحه ی آن برندها تهیه کردید یکی را انتخاب کرده و به سوالات زیر پاسخ دهید.
کد تخیف 100% یک ماه دوره رو به پیشرفت:
porseshname