در این فایل صوتی به شما آموزش داده می شود که دلیل دلایل ریزش تیم فروش و دلایل فروش ناموفق در بازاریابی شبکه ای چه می باشد و علت کم شدن مشتری و اعضای تیم چیست

این محتوا قفل شده است

لطفا برای دریافت فایل این مطلب در سایت ثبت نام کنید و از قسمت تهیه اشتراک ماهیانه

اکانت ماهیانه دریافت کنید

از رموز موفقیت در بازاریابی شبکه ای دانستن دلایل ریزش تیم فروش و دلایل فروش ناموفق محصولات می باشد که باعث کم شدن مشتریان و کم شدن میزان ورودی اعضا می باشد که این موارد به نوبه خود دلیل ریزش در تیم شما و هر تیم دیگه ای در بازاریابی شبکه ای می باشد.

مشتریان پس از خرید در صورت رازی بودن از محصول و تمایل شخصی می‌توانند محصولات کمپانی را به دیگران معرفی یا به اصطلاح بازاریابی کنند در بازاریابی شبکه ای اگر همین مشتریان هم محصولات کمپانی را بازاریابی کنند و به فروش برسانند سودی نیز به شما که معرف آنها بودید هم می رسد .

ولی به علت کم شدن مشتری و درست پرزنت نکردن که مهمترین دلایل فروش ناموفق می باشد اعضای تیم از کار کناره گیری می کنند و از کار خارج می شوند که این موضوع از دلایل ریزش تیم فروش می باشد.

درآمد در نتورک مارکتینگ هم در ازای فروش کالا و هم در ازای فروش از طریق زیرمجموعه کسب می‌شود.

اگر بدانیم که دلیل ریزش تیم فروش چیست می توانیم تیم خود را به هدفی که مدنظرمان است به راحتی هدایت کنیم و با دانستن علت کم شدن مشتری می توانیم در مواقع حساس به تیم بازاریابی شبکه ای خودمان بهترین راهنمایی را بکنبم .

از شرکت های فعال در بازاریابی شبکه ای می توان به شرکت بیز، بادران ، نیوشا و … اشاره کزد

دلایل ریزش تیم فروش در بازاریابی شبکه ای چیست ؟

در این فایل ارزشمند سرکار خانم مژگان محب از کمپین بازاریابی شبکه ای ایران ، با صدایی زیبا و دلنشین دلیل ریزش تیم و اصول موفقیت و رموز موفقیت در بازاریابی شبکه ای ( فروش مستقیم ) را برای شما به صورت کاملا انگیزشی و زیبا باز گو می کنند و این که چرا در برخی از ماههای سال این ریزش ها بیشتر می شود .

کاری از کمپین بازاریابی شبکه ای ایران

برای گوش دادن پادکست های نتورک مارکتینگ مانند اصول دعوت , پرزنت و پیگیری اینجا کلیک کنید

ارائه شده توسط گروه آموزشی و انگیزشی سلام رویا